loading...
***تفریح کده ی آبشار***
آخرین ارسال های انجمن
Amir1x بازدید : 797 1390/10/12 نظرات (0)

با دوستم تو پارک قدم میزدیم یهو یه پیرمرد با سرعت از پیشمون رد شد گفت پولام! پولام!دوستم میگه پولاشو زدن؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ تغذیه ی سالم با روغن محسن داشت

*********************************


داشتم با دوستم مچ مینداختم که بعد کلی تلاش سه چهار سانت مونده بود تا مچشو بخوابونم که یهو گفت عه دارم میبازم؟؟؟یه نگاه انداختم بهش گفتم پـَـــ نــه پـَـــ همینو گفتم که یهو دیدم زارپ مچمو خوابوند

*********************************


تو رستوران با دوستان نشسته بودیم که یهو غضنفر اومد تو نشست میز روبه رویی بهش گفتم غضنفر راسته که تازگیا هروقت حالت تهوع بهت دست میده تو هم بهش دست میدی؟گفت پـَـــ نــه پـَـــ بهش پا میدم تا بخوره زمین

*********************************


رفتم هندونه فروشی هندونه بخرم مغازه پره از هندونه یه خانم اومد تو به صاب مغازه گفت آقا هندونه دارید؟زود گفتم پ نه.......اندکی سکوت اندکی تفکر دیدم هیچی به ذهنم نرسید بارش کنم برای اینکه ضایع نشم گفتم بله خانم دارن از منم بپرسید میگم اینو بردارید که خیلی شیرینه.آخرشم برای اینکه پـَـــ نــه پـَـــ ناقص نمونه گفتم پ.

*********************************


پسر داییم بهم گفت کجا بودی؟ گفتم دانشگاه گفت واسه درس رفته بودی؟...اندکی سکوت اندکی تفکر گفتم آره واسه درس گفت چه عجب پ نه پ بارمون نکردی گفتم آره دیگه یه چند روزیه دیگه توبه کردم گفت یعنی قیدشو زدی؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ قیدشو حذف کردم

*********************************


با دوستم تو پارک بودیم برگشتنی گفتم بیا بریم خونه ی ما اومدیم دم در گفتم اه ممد کلیدمو گم کردم گفت حالا میخوای از رو دیوار بپری؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ الان دابل کلیک میکنم باز میشه

*********************************


پچه شیش ماهه ی داییم رو گرفتم بغلم میگم گوگوریییی مگوریییییی تو هنوز دندون نداری؟یهو دیدم گفت پـَـــ نــه پـَـــ داشتم آخریشو همین دیروز کشیدم فردا هم میرم دندون مصنوعی بذارم!!!

*********************************


خونه ی خاله بودم که خاله یه سوژه پ نه پ داد که منم زود استفاده کردم بعد دختر خالم گفت این پ نه پ که میگی مخفف پس نه پسه؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مخفف پسر نوکر پدره!!!





منبع:تفریح کده ی آبشار

(کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 290
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 931
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 2,579
  • باردید دیروز : 1,586
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,178
  • بازدید ماه : 7,178
  • بازدید سال : 159,965
  • بازدید کلی : 2,570,543
  • کدهای اختصاصی

    تفریح کده ی آبشار