loading...
***تفریح کده ی آبشار***
آخرین ارسال های انجمن
Amir1x بازدید : 28953 1392/11/25 نظرات (3)


دانلود




Amor mio

Amor mio por favor tu no te vas

Yo cuentare a las hora - s

Que nadi-a hoy

Vuelve

No volvere, no volvere, no volvere

No quiere recordan

No quiere recordan

Lo lai lo lai lo lai lo lai lo

Lai lai lai lai lai la

Lai lai lai lai lai la






يار من، يار من لطفا نرو

من لحظه ها را خواهم شمرد
تا او را ببينم

برگرد
اما من ديگر باز نخواهم گشت
باز نخواهم گشت
نمي خواهم به خاطر بياورم
نمي خواهم به خاطر بياورم

برگرد
اما من ديگر باز نخواهم گشت
باز نخواهم گشت

نمي خواهم به خاطر بياورم
نمي خواهم به خاطر بياورم



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fateme در تاریخ 1396/09/26 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

واااای چقد باحااااله 😍😍😍😭😭😭

این نظر توسط دامن افشان در تاریخ 1396/06/17 و 5:18 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود.
آقا دستت درد نکنه.
خیلی ممنون.
یادش بخیر چقدر نوجوانی مون با این ترانه، زیباتر شد.
دمت گرم.
هزار بار ممنونم.
فکر کنم اسم ترانه اش همون no volverè باشه، درسته؟
البته ما با همون امامیو یادمونه. خخخخخخ
.
.
شاد باشی دادو جان

این نظر توسط شش در تاریخ 1394/03/25 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

متنتو پاک کن همه اشتباه هستن زایه میشی 2 جلسه برو اسپانیایی یاد بگیر شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شما لطف کن اول دو جلسه خودت برو فارسی یاد بگیر بعد ما هم یه کاریش میکنیم! (زایه!!!)


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 290
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 931
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 2,570
  • باردید دیروز : 1,586
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,169
  • بازدید ماه : 7,169
  • بازدید سال : 159,956
  • بازدید کلی : 2,570,534
  • کدهای اختصاصی

    تفریح کده ی آبشار